zaterdag 1 september 2018

5 redenen om lid te worden van Hart voor Langedijk/D66

lid worden d66 hart voor langedijk

Lid zijn van een partij is ontzettend leuk! Je hebt gezellige vergaderingen, leuke discussies en je komt meer te weten over de lokale politiek. Hier zijn 5 redenen om lid te worden van Hart voor Langedijk/D66.

1. We zijn een jonge en ambitieuze partij

Onze fractie is een van de jongste in de Langedijker politiek. We hebben 2 zetels in de raad en één wethouder. Iedereen heeft zijn eigen visie op Langedijk, de omgeving en actuele ontwikkelingen. Dat maakt Hart voor Langedijk/D66 uniek.

2. Je hebt het beste van twee kanten

We heten “Hart voor Langedijk/D66”. We zijn een lokale partij, gecombineerd met een grote landelijke partij. Zo blijven we een partij die dicht bij de burgers staat en kunnen we gebruik maken van opleidingen, cursussen en werkgroepen. Wil je niet bij D66 horen? Of juist niet bij Hart voor Langedijk? Het is allemaal mogelijk. Wij zijn net zo flexibel als jij!

3. We zijn allemaal lekker (in)formeel

Bij ons kan je gewoon gezellig een praatje maken, maar ook een serieus debat voeren over actuele vraagstukken. Dat maakt ons, naast een politieke partij, tot een vereniging. Hoe gezellig is dat?

4. Je blijft altijd op de hoogte van het lokale nieuws.

Als politieke partij sta je dicht bij de krant, de journalisten en de lokale nieuwsberichten. Je kent ze allemaal en kan op iedere (!!) verjaardag meepraten. Daarnaast wordt je getraind in het overtuigen van anderen om jouw mening te volgen.

5. Letterlijk alles is mogelijk!

Bij Hart voor Langedijk/D66 is alles mogelijk! Wordt jij onze nieuwe fractiesecretaris, fractieondersteuner, burgerraadslid, raadslid of zelfs wethouder? Wie weet schuilt er een politiek dier in je!

Ben je door deze 5 redenen benieuwd geworden naar wie we zijn? Vul dan het formulier hieronder in. We’ll be more than happy to have you!

Word lid!

Meld je hier aan!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.